יום ראשון, 3 באוקטובר 2010

אשת חיל - סיפורים מהחיים...

שיתוף

סיפור מחכים ששמעתי בזמנו, מהרב שמואל יניב: 
זוג אחד הגיע לרב על מנת להתגרש, והרב שואל אותם מה קרה?
האישה אומרת: הוא לא שר לי "אשת חיל" בליל שבת!! (שיר הלל לאישה על כל מה שטרחה ועמלה)
הרב שאל אותו "זה נכון?"
הגבר אמר - איך אפשר לשיר לה אשת חיל?
הרב שאל - למה?
והשיב לו: היא? לא מסודרת, האוכל נוראי, צועקת כל היום, בקיצור - לא ניתן לסבול אותה!
ואז הרב אמר לו: אני יכול לתפוס איתך שיחה לדקה?
האישה יצאה והרב שאל אותו: תגיד לי, מי האישה הכי הכי אהובה עליך, שבשבילה היית שר "אשת חיל" מכל הלב?
אמר לו הבעל מייד - "אמא שלי!!"
אמר לו הרב, שמע עצה: בשבת הקרובה תשיר אשת חיל מכל הלב, ותחשוב על אמא שלך. אל תגיד לאשתך על מי חשבת
או קיי?
אמר לו הבעל - בסדר גמור, אנסה. 
הרב קרא לאשתו ואמר לה - תראו, תעשו ניסיון, דיברתי עם בעלך והסברתי לו מה שצריך להסביר. בבקשה תחזרו אלי בעוד חודשיים, ונראה איך המצב. 

לאחר חודשיים, חוזרים אליו בני הזוג, מחובקים, אוהבים
הרב שואל את האישה: מה קרה?
האישה השיבה: תראה, לא יודעת מה אמרת לו, אבל הוא שר לי כל כך יפה את אשת חיל, שאני פשוט זרקתי את כל הכעסים עליו, והחלטתי להשתדל. ואני עשיתי את הצעד, וגם הוא חזר להיות בן אדם...
והרב שואל את הגבר - נו?
אמר לו - כן... בהתחלה שרתי לאימא שלי, אבל אשתי היתה בטוחה שאני שר בשבילה, והתחילה להשתפר, הבית נקי
האוכל, מעדן, והיא מתנהגת הרבה יותר יפה, לאחר כמה שבועות הפסקתי לשיר לאימא שלי, והתחלתי לשיר לאשתי... מכל הלב!

כמובן שהסיפור הזה נכון, ואף ביתר שאת לגברים... אני פשוט שמעתי אותו כך
ותחשבו על זה!!
להחמיא באופן אישי, לא אינטרסנטי, בלי לבקש תמורה - זה פותח את בן הזוג השני, זה ממיס את כל הגבולות ביניכם. 
בהצלחה!