יום שני, 17 במאי 2010

האם באמת אתם רוצים לדעת הכל על הרופא שלכם?

שיתוף
האתרים החברתיים הופכים להיות יותר ויותר פופולאריים. אפילו אני כבר פרסמתי תמונה שלי באינטרנט, ואפילו כותב על הדיאטה שלי.... מילת המפתח הינה "שיתוף". אולם האם זה ממש הופך להיות האידאל של היום?
ההרהורים האלה עולים בעקבות סרטון חביב שראיתי - תוכלו לראות אותו כאן.
ואני כבר שואל את עצמי? אז זהו? מה שחשוב ללקוחות לדעת הוא רק איך נראה חדר השינה של הרופא שלהם, או מה אוכל עורך הדין לארוחת צהריים, איזה שיר אוהב הכלכלן ומה לובשת אשתו של האינסטלטור?
כבר לא חשובה להם המקצועיות, הניסיון, רמת השירות? הם לא מבקשים לדעת מידע מקצועי, רק חברתי?
חשוב מאוד שבעל המקצוע יהיה גם חבר. אולם לא רק, חשובה מקצועיות והשגת המטרה שלשמה שכרת אותו. האם חברות משמעה שיתוף בחיים האישים? ומה הגבול? האם רק בעל המקצוע הוא שיקבע את הגבול?
מבלבל...