יום שני, 11 באפריל 2011

איך כמעט נהייתי שחקן [סיפור אמיתי..]

שיתוף
הרגע הרגע היגעתי למקלדת, אני עדיין טיפ טיפה המום, ומשתף...
לפני שבוע היגעתי לאודישן לפרסומת חדשה לטונה סטארקיסט. כנראה שאהבו אותי, בקשו שאגיע היום [יום שני] לצילומים. ראיתי את זה כהתנסות חווייתית והלכתי בכיף.
הפרסומות אמורות להיות משודרות בכל ערוצי הטלוויזיה במסע פרסום נרחב וכלל ארצי [נחמד, לא?]. 
כוכב הפרסומת הוא השף סטפן מ"קרב סכינים". בפרסומת הוא מכין מתכונים [כשרים] מטונה וכל מתכון הוא פרסומת בפני עצמה. היינו אמורים להצטלם בכמה סרטונים כאלה. 
ההפקה בחרה 6 ניצבים [3 בנים, 3 בנות] המשתתפים שתפקידם לשבת מסביב לשולחן ולראות כיצד הוא מכין את המתכונים, לחייך ולומר כמה מלים.  
היגעתי הבוקר לצילומים, לאחר שסדרו אותי והמתנתי יחד עם האחרים כ-3 שעות מייבשות, עד לתחילת הצילומים, וכבר ישבנו על הסט, מגיע המפיק [האחראי על ההפקה] ואל עוד בחור [ניצב נוסף] ושואל אותנו: 
"נציג החברה [סטארקיסט] שואל אם יש לכם בעיה להוריד את הכיפה."
הסתכלתי עליו בחיוך של "לא מאמין שאתה בכלל מעז לשאול אותי". 
ועכשיו אספר לכם על הבחור הנחמד... כאשר ראיתי אותו לראשונה הבוקר, הוא חבש כובע מצחיה. ואז נאמר לו להוריד את הכובע. הוא שאל אותי, מה אתה אומר? אני נוהג לחבוש כיפה, ולכן באתי עם כובע. לא נוח לי להצטלם בלי כיפה, אבל יש לי כיפה באוטו. ללכת להביא? בטח שתלך! אמרתי לו, יש מספיק זמן. הוא אכן הלך וחזר עם כיפה. לצערי, כאשר נשאל מההפקה האם יסכים להוריד את הכיפה, הוא הסכים והוריד אותה. אני כמובן לא שופט אותו, הפיתוי הוא עצום. למזלי, במקרה הזה, לא הרגשתי במקום של פיתוי או ניסיון, זה יצא ממני באופן אוטומטי. הניצבים האחרים חיזקו אותי ואמרו לי "כל הכבוד"...

המפיק חזר ושאל:
"למי יש את הבעיה עם הכיפה?"
והשבתי לו - "לי אין בעיה, חבר, אני מרגיש איתה ממש טוב.."
הוא אמר לי שאם אני מתעקש להישאר עם הכיפה אז הוא "חייב" להוריד אותי מהסט. 
כך חלפה לה תהילת עולם... וכנראה שאחכה להזדמנות אחרת עם אנשים קצת יותר נאורים וסובלניים...
אגב לדעתי הם טעו בגדול, צילום של אדם דתי עם מתכונים כשרים היה רק מוסיף להם פרסום. אבל זו בעיה שלהם, לא?

ולמקרה שאתם לא מאמינים, צירפתי לכם תמונה שלי עם סטפן...